Polityka zwrotów i refundacji
Nasza polityka obowiązuje przez 30 dni. Niestety, jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany. Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, należy okazać nam paragon lub dowód zakupu.
Zwroty (w stosownych przypadkach)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania.Poinformujemy również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wniosku o zwrot pieniędzy.
Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Wymiana (w stosownych przypadkach)
Wymienimy przedmiot tylko wtedy, gdy jest wadliwy lub uszkodzony. Jeśli w takim przypadku chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, napiszdo nas e-mail,aby dokonać wymiany.
Adres zwrotów
Prosimy o wysyłkę zwrotów na następujący adres:
4 avenue Félix Périn 91390 Morsang sur orge FRANCJA
Rozumiemy, że zwrot przesyłek do Stanów Zjednoczonych może być trudny dla naszych klientów. Dlatego zawsze staramy się znaleźć dla Ciebie najkorzystniejsze rozwiązanie. W większości przypadków oferujemy zwrot pieniędzy za zamówienie lub wysyłkę nowego produktu, bez konieczności zwrotu początkowego przedmiotu.
Jeśli zwrot jest jedynym możliwym rozwiązaniem, będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki, aby zwrócić przedmiot po pierwszych 30 dniach. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odjęte od kwoty zwrotu. W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na otrzymanie wymienionego produktu może się różnić.